My Heart

12:15 PG


Nama Ayah : Othuman bin Mohd Yassin (54 tahun)
Nama Mak : Zaitun Binti Rasap (47 tahun)

walaupun ayah dah masuk 5o-an tapi ayah still namapak muda and bertenaga . Alhamdulillah . still boleh bawa van ambil buah durian merata-rata tempat bersama mak :) Hanya untuk mencari rezeki untuk diberikan kepada anak-anak . Mak and ayah berkerah mencari duit . Sampai tangan-tangan mak ayah kasar sebab selalu pegang durian .

Kekadang sayu hati mira , mak ayah sanggup pergi tengah malam ambil buah dekat Pahang then balik Tapah pagi tu . Sometimes , petang tu terus pergi Cameron berniaga . See , dapat rehat sekejap je , Tapi mak ayah tak pernah mengeluh pun dengan semua tu . walaupun  kita boleh nampak mereka penat . But , mereka tak akan tunjukkan kepenatan mereka .

Kita sebagai seorang anak kita kena selalu bantu mak dan ayah kita kan ? kita mesti selalu doakan untuk kesejahteraan hidup mereka . Setiap kali solat jangan lupa doakan untuk mereka . Doa seorang anak untuk ibu bapanya sangat berharga .

Semoga : Mak dan Ayah sihat selalu , Sentiasa tabah mengharungi hidup , di panjangkan umur , hidup diberkati oleh Allah s.w.t . sentiasa di beri kemudahan dalam segala yang dilakukan . sentiasa kuat iman , diberi rahmat dan hidayah daripada Allah s.w.t , semoga Allah menerima segala ibadah yang mak dan ayah laksanakan . Hidup dalam aman , damai , gembira selalu . Semoga Mak dan Ayah dapat menunaikan haji& umrah . Sabar dengan karenah anak-anak. segala makan dan minum dan duit dan rezeki yang diberikan oleh Allah s.w.t halal disisi-Nya . Amin .

Banyak  lagi yang mira doakan sebenarnya . Sebagai seorang anak . mira tahu , tanggungjawab mira . walaupun dimana mira berada , mak dan ayah tak pernah mira lupa . sentiasa tersemat dihati dan otak mira ni . Mira berdoa agar Mak dan Ayah sentiasa disisi mira . Amin .

You Might Also Like

0 comment