Contest : kind of boy/girl that i'm attracted to by Syeera Hrif

12:33 PG

Tekan gambar untuk join 

Bismillahirahmanirrahim . Assalammualaikum dear , join contest ni . syera ajak join . I pun joinlah , takan lepaskan peluang yang ado . Let's beginnnnn

Tag : thiah ,fara , zakiah

Ciri-ciri lelaki idaman . hehe
  1. Semestinya tidak mahu seperti ex mira yang sebelum ni 
  2. mempunyai ciri-ciri lelaki yang boleh membimbing mira ke jalan Allah s.w.t 
  3. Berbudi pekerti yang tinggi .
  4. Penyabar orangnya :)
  5. Mempunyai ilmu agama yang cukup dalam diri 
  6. Solat lima waktunya tak tinggal 
  7. Hormat pada yang lebih tua 
  8. Sopan bila berbicara dan perlakuannya ,
  9. TAK MEROKOK
  10. Minat dalam bidang sukan supaya hidup lebih sihat :D
  11. Tak kedekut .
  12. Paras rupa yang manis and sejuk mata memandang .
  13. Tak mencarut . NONONO carut2 taw .
  14. Umurnya sebaya /Tua sedikit daripada mira
  15. Tak cakap besar/tinggi bila berbicara 
  16. Seorang yang setia .
  17. Seorang yang Boleh menjamin masa depan :D
  18. Semestinya tiada sifat panas baran dalam diri si dia .
  19. Sangat mengambil berat tentang parent dan keluarga .
  20. Pandai jimat duit * bukan tangkai jering ya :)
  21. Berfikiran matang dan positif .
  22. Baik hati
  23. Caring tentang diri mira .
  24. Si dia pandai atrract budak-budak .
  25. Tak lebih tak kurang .
  26. pandai selesaikan masalah .
  27. tak kuat merajuk .
  28. Mempunyai ilmu di dada .
  29. Bersikap open-minded dalam sesuatu hal .,
  30. Sporting is the awesome guys .
  31. Memahami di ri mira .
  32. Tak kuat membebel mulutnya .
  33. Cintakan  mira ,
  34. Protect mira dalam ape-ape hal sekali pun .
  35. Pandai memasak :D
  36. Ada lesen kereta :D
  37. Suka buat kelaka 
  38. Suka buat mira gelak and senyum bila dengan si dia 
  39. Tak bangga diri dengan apa yang si dia ada ..
  40. Style dia cool , kemas and simple .
  41. Tak mudah mengelabah bila ada masalah .
  42. Pandai tangkap-tangkap gambar :D
  43. cukup sifatnya :)
  44. Sempurna akal .
  45. A stong man !
  46. Sentiasa ingat mira .
  47. Terima mira seadanya .
  48. Pandai bagi respon/cadangan/pandangan/pandangan bila kita tanya sesuatu . contonya , kalau mira nak beli barang mintak pendapat si dia . Dan pendapat tu dapat memuaskan hati kita .
  49. Tak suka buat kerja yang merepek-repek macam main tanah . :D
  50. PENYAYANG ! SETIA ! BUKAN PENDUSTA ! 
  51. Nak yang romantis tapi bukan jiwang .
  52. Pandai ambil hati orang

ekh ? dah banyak sangat dah ni . hahah , bagi mira cukuplah sekadar seorang lelaki yang sejati , elok budi pekertinya , Ajaran islam kukuh di dada . Sederhana orangnya . tak lebih tak kurang :) 
Bagi mira kalau dah jodoh takan kemana . busuk-busuk pun tetap kita sayang nanti . 
Kalau kita terima dia seadanya , hidup kita pasti sempurna bila jodoh kita tu dah jadi milik kita yang sah bila Ada ikatan perkahwinan yang halal disisi Allah s.w.t . InsyaAllah .

p/s: semua tu keiginan dan angan lelaki idaman mira . Janganlah jelik pula . setiap orang ada keinginannya right ?


You Might Also Like

0 comment