Forteen

8:14 PTG


ohmaiohmai . Pagi tadi tengok Expresi Kembara dekat Tv1 . Band ni pulak yang mengembara . mula-mula tak kenal pun ni band apa , lepas dengar lagu Berdua bersatu tu , baru tahu yang dorang ni punya lagu . Ingatkan band indon punya lagu . Aku suka lagu tu but tak tahu pun siapa kumpulan yang nyanyi lagu tu .

Lepas je tengok Expresi Kembara tu , terus minat kat band ni . Kelakar je perangai abang-abang hensem dalam Expresi kembara tu . sporting betul dorang ni . Aku suka tengok yang tinggi tu . Ameerais nama dia , dan muka dan gaya dia macam Top Bigband kan kan ?  

Ini dia Ameerais :)


Rasa macam nak letak semua gambar deme ni . hhahaa . 

sumber gambar : google 

p/s: Artis Malaysia pun meletop okayy ;)

You Might Also Like

0 comment