Jalan Jalan !

3:43 PTG

heyy uolllllllzzzzz..
semalam hang-out sama kawan2 aku g kampar jewh !
best sangat sangat , sebab dah lame ta jalan-2 dgn dorang .
tapi kami tak cukup forum la pulak , coz maya n fatin ta join skali ,
yang pergi just aku , thaqif , danny , ebby , dayana n iwan jer .
dieorg merantau ! HAA ,kalo ad dorang lagi best ! HUHU

firstly , kami g lepak kat tesco , HEE , sebab nak karok ! seronok seronok , nyanyi sampai sakit anak tekak doe . sejam kami menyakitkan tekak ! mcm mcm lagu kmi hantam ! tapi , biler boring je lagu tu trus je reject ! HAHA , malas na nyanyi . HAHA . aku duet sama si GOMOKUN . nyanyi lagu my heart ! hahaha. sweet pulak . wee ~ poyo ke kau ! yang danny nyanyi lagu black metal . memang menyakit kan telinge je lagu tu , siap ade funking-2 lagi lirik die . HAHA .
yg lawaknye mase si danny tgh sedap nyanyi n layan lagu apetah , tetibe je tepadam ! taw sebab ape ? sebb mase tu aku nga plih plih lagu . then , aku tertekan reject ! ter-stop larh die . HAHAH. memg bengang la dier . tapi die ta mara die baik . ngee~ aku ta sengaje la derr ! HUHU .
penat-2 dah karok kmi g makan ! huhu . ape lagi ! aku memantaskan diri memesan sizzling mee! sedapp tauk ! my favorite ! tiap kali g tesco aku mesti makn bende tuwh !

dah habis makan sumu sume , kami g plak bandar baru kampar tu . mule-2 cadang na g mcD , tp prot dah kenyang dah pon . so decide na g cc jer . HAHA . macm kat tapah tader cc jer . tapi cc kat kmpar lagi best , sebb ad 100 lebih pc nyer . ekh ? kesah pulak aku ? haha . on9 sampai due jam . then , kami blah . dorang ajk jaln kaki sampai pekan . memg giler la dorang ajak aku jalan kaki dari bandar baru sampai pekan . HAHA . nasib baik aku kuat jalan . yg taw jln na g pekan tu aku nan danny jer . tapi danny dah amesia ta ingat jaln . HEE . so , aku la yg jd pemandu pelancong dorang .

mase ngah jalan tuh , mengelu-2 aku . sebb da ta larat na jalan . HUHU . nasib baik GEMOKUN ad ngan aku . ngee~ nga otw jaln tu , ad taman . si danny n ebby boleh plak main buai dulu . aku , thaqif ,yana n iwan jaln je tros tnggalkan dorang HAHA .then , jalan punye jalan akhirnye sampai jua . huh ! penat ! last aku jaln g bndar bru mase thun 6 nan mimi ku sayang ! lepas tu tade dah . tapi jaln2 nan dorg memmg best , sampai aku n thaqif kne tgur nan anjing gileer ! tenhgah penat2 jaln tetibe je sekor anjing tu mnyalak ! terkeju t kami ! then, gelak-2 kami berdue . HAK2. sampai kat pekan , singgah kat satu butik tu . ad baju DOMO ! haha . cadang na beli but dah melambak aku beli pasal domo domo nie . so , selamat duit thaqif ! HEHE
dah abis tengok-2 , kami tros larh balik ! dah penat n dah petang mase tu ! huhu , sampai tetido danny kat dlm bas .

p/s: mahu jalan jalan lagi dengan kawan-2 and fatin ngan maya ad <3

You Might Also Like

0 comment