GENTING !

5:01 PTG


heyy , AWWWWW . best nye pegi genting !
semalam thaqif g genting hingland . wah! sangat jelous mey . die main salji ! aku nak jugak ! die naik roller coaster ! aku nak jugak . jeri kuat-2 kat mase naik tu . nak naik kude yg pusing-2 tu . macam budak-2 . uuwh ! chumel chumel .
so , untuk pengatahuan korang aku tak pernah g sane tauk . kesian ko ! AHAH.
aku nak aku nak pergi saner . aku ngan kawan-2 aku plan lepas spm pegi saner ramai-2.
HAHA . mintak-2 jadi larhkan . so , akak aku kate kalo nak pegi sane sekurang-kurangnye mesti bwak RM 200 ! uuuuch ! tiket dekat lima puluh . if nak stay sane tah berape tah la kan .
HAHA . kene kumpul duit ! kalo ad orang sponser lgi best . *mira ko ingat ko tu artis ker ? . ARGGH ! ape aku kesah ! HUHU . tapi nanti aku bawak duit lebih ! boleh beli buah tangan tok family n sape-2 je . waduuuh ! macam banyk duit jer kau !

pergi ramai-2 lagi best kan . so , nak ajak ramai-2 . biar kasi gempak ! saper nak join ? sila taip go to genting dan hantar ke longkang .HUHU . just kidding tawh .

p/s: hopefully ayah bagi pergi nanti . harap-2 sangat-2 jadi pergi !!!!

You Might Also Like

0 comment