letih , -__-'

5:09 PTG


Assalammualaikum ,
Haaaa ~ -__-' . sangat penat larh . tadi ade traing sukan .
aku kene lari seratus meter and lompat jauh .
rase penat sangat-2 larh . sebb dah lame tak lari kan .
tadi lari dptlah no due . HAHA ): . tahun nie aku kan form four .
kenelarh campor nan dak form five . ade minaci ti die dpt no satu .
alarh ~ aku bg chance jer . ngee ~ skejap aku dpn pastu die dpn .
arhh ! maleh larh . bagi jer die . tak larat dah !
huhu . *poyo je kau .

lepas lari-2 tu .
kene uat lompat jauh pulak . UWWWW~
ponat yang lari pon tak ilang lagi .
tggu laki abeh lompat dulu , then pompan lak lompat .
HAHA , first aku lompat tuwh okelah . BUT !
rase tak puas aty jerh . uat pulak tok kali kedua sebab aku mintak dan cikgu bg .
HAHHAHAHAH . nak uat lompat yg kali keduanye tu .
lagilah tak tak terlompat pon . tetibe jer kaki aku lembik macm jelly !
HAHA , gelak sesorang aku kat situ !! malu rasonyo .
tak puas hati lagi , aku buat untuk ketiga kalinye .
HEHE , yang ketige nie baru aku puas hati , coz lebih dari garisan yg cikgu buatkan .

HAH , baru training dah semangat gilah dah .
ape aku kesah ? bagus ape berjiwa semangat nieyh !
dapat memajukan bangsa !
HAKHAKHAK


You Might Also Like

2 comment