JEALOUS mesti ade ke ?

11:55 PTG

malam , entry nie agak emo sikit . sebab ketiadaan mood . okay , sumue orang ad sifat cemburu ni kan ? aku ponn macm tuh . kalo seseorang terasa jelez kat seseorang tu kerana pelajaran itu kire bagus larh . tapi kalo kite jeles sebab bende yg tak masuk akal tak bagus . HUH . T__T . sekarang aku ngah hadapi bende alah uwh . honestly aku ckap , aku nie seorang yang kuat jelez . tapi kalo aku jelez aku diam sesorang and tak bg tau sesape pon . just , kalo dah tak tahan sangat ia akan meletup seperti milo fuze ! sebb aku tak dapat nak tahan lagi .


aku update entry bodoh nie sebb aku jelez kat satu hal nie . camni , tadi aku onFB aku . so kalo aku on9 aku always bukak profile die . and mase tu aku ngah tag die kat gmba aku . skali tetibe je klua gmba yg die di-tag'in . then , aku ternampak tige gambar yg agak menyakitkan hati aku . so aku tengok larh kan ! skali tengok . die ade coment kat satu pic tu .
ekh? ------ buat muke comeyy plak . huhu
AWW , aura jelez aku pon naik lah kan , plus dgn perasaan marah aku . memang hilang larh mood aku teros . ngah happy-2 , teros spoil mood aku ngan bende alah tu . GRRRRRR~
herm . puuuuuuunnnnnnnnnnnnnn...... sabar jelarh kan . aku mmg tak patot pon nak jeles . tapi , jeles tu dah memang ad kalo hal-2 macm tuwh . sape ta jeles or bengang kalo ko rase mcm aku rase nie kan . aku rase macm aku nie cemburu buta . akak aku pon tego . die ckp takan nan ----- pon nak jeles . HERm . setiap orang perasaan lain-2 la derr . aku tak mcm ko la .

haritu dah lupekan pasal bende alah tu . ade plak gamba yg mengembalikan ke peristiwe-2 tu . memg kejelesan tu timbul balik lah . nak buat macam mane orang kacak . sape tak minat . menyakitkan HATI jer ckap pasal nieyh . uwh ! rase nak mencarut jer . Tapi , tu tak baik tok kesihatan . So , cangkul hati then tanam dalm-2 . ! uWH ..... spoilll mood aku ! malas na bukak gamba tag die ! GRRRR~
nak tidor pon tak senang larh !



You Might Also Like

2 comment