SUKAN SUKAN ~

5:20 PTG

assalammualaikum ! heyy , how ur u ? hope sihat-2 belaka yewh uuuuooolllss . huhu .hari tu kan aku ad cakap yg sekolah aku akan adakan hari sukan kan ? HAAA ~ sekarang nieyh baru mula nak uat latihan rumah sukan . hari nieyh baru start trainingnye . so , hari nie rumah sukan perdana and wira iaitu kuning dengan biru . esok satria with putra iaitu hijau dengan merah . aku rumah satria , so esok aku kne larh pegi sekolah petang nyer tu . sangat excited uwh ! suke-2 lari lari laju laju and suke lompat jauh jauh . hee ~


oleh sebab ade training petang tuwh . pnp kat sekolah di pendek kan . kami sepatutnye balik koi 1.55 PM , dan telah dipendekan menjadi 1.00 PM . HAHA . sangat-2 suke dngan rombakan tersebut mey . boley landing kat rumah . hee~ training tu start koi 3.00 PM . memang matahari ngah tepacak kat atas kepala lah kan . golap semula muko den ~ . ~

Hari senin tade training . selase rumah wira dgn perdana , rabu satria dgn putra , khamis wira dgn perdana and jumaat satria dgn putra balik . macm tu tiap-2 minggu sampai larh nak sukan !!!!!
tapi sukannye aku tak ingat brape hari bulan . HEee~
seronok jugak ad bende-2 tu ! sebb nanty aku balik sch tade larh membongkang jer . tapi memenatkan badan larh ek ? ^-^ . sah-2 mesti malam tdow awal . byyee.

p/s: MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA !! sekian terima kasih .

You Might Also Like

0 comment