yesterday ~

10:31 PTG

heyy korang , straight to the point yah ! semalam kan hari bape kan ? aku ad celebrate kecik-2 jer nan mak , akak-2 n aku . hehe . kak ika aku bli kek tiramisu for my father . kami uat kejutan ! AHAa . mase tu ayh aku bru je balik dari niage . so , mase nak masuk umah tu uat surprise kat ayh aku . akak aku pgg kek yg aku menjerit ckp selamat hari bapa ! nyanyi-2 la aku . selamat hari bapa . riuh umah dengan sore aku . HUHU . ayah aku tekesima seketika . HEHE . and ayh aku ptg kek tu . then snap-2 nan mak aku ! but aku tak dpt na bg korang tgk pic tu coz pic tu dalam fone ayh aku .so sweet larh my parents !simple jer kami sambut !kami just makan kek jelarh, tader beli bende-2 lain . HAHA . sangat suka larh okeyh stop disitu .

p/s: aku sayang mak and ayah aku !


You Might Also Like

0 comment