Ya Allah !

10:59 PTG


photobucket
heyy , waduhh . kejutan di sekolah tadi weyy , series korang aku terkejut gilax ape yang terjadi kat dalam kelas aku hari niyh . okaay , aku cakap pasal seorang cikgu aku memarahi sorang murid pompan cina niyh .

okayy cerite nye mcam nieyh , cikgu aku nie masuk kelas kami . die nak mengajar mcm kebiasaanye larh kann . okey , die masuk. kami mesty larh bg salam lah kan ==' . then , cikgu ponn mengajar larh macam biasa kann  . die dah terang and bg latihan nota sume-2 tu . die ponn duduk la . buat kejenye . 

and , so die ternampak larh chinese girl nie dok usha bwh meja jerr . die ponn panggil lar budak tu tanya . cek beg budak tu kotkot die bwk fone ke ape . cek-2 tader larh bende larangan yg die bwk . then , cegu suruh larh pengawas sorang nie cek bwh meja die . she got a novel lah bwh meja die . cikgu marah larh mase nga ngaja die boley buat keje lain la ape la kan . and the chinese girl tu buat muka sememeh dier pulak . cikgu cakap larh , nanti ikot saye jmpe saipol . ' saipol tu cegu displin kami .

okayy . budak tu ponn nangis larh kann . kami pon ignore larh die . aku tade ambik kesah sangat larh kan . tuptup . dak chinese boy plak bising ckp cegu die nangis , cegu die mengigil . and so on .
honestly korang , chinese girl tu mengeletar kott . ngah crycry tu mengigil pulak dah die . die dah la duduk belakang aku . aku asyik teleng kepala pandang die . kite orang sume tgk die . cegu pggil die buat    
dono larh .

mase cegu nak kluar , kwn-2 die kmpl kat die . pujuk-2 la die kan . yg aku ngan fat n ceah buat tak tau jerr , sebab memang salah die ponn , pastu tetibe die marah-2. ckgu nampak larh ! cegu ape lagi naik hangen lah die . die tengking budak tu depan kami . pastu die buat sesautu yg kami tak jangka kott . mase tgk tu , aku menggeletar dah . aku kalo tgk org bergaduh aku mengigil ! then , cegu nak kuar . cegu warning kat kami ' kamu sesape dalam kelas nie nak cari gaduh ngan saye kamu tgk larh ! sambil baling coculator die kat lantai . waduhh . menakutkan kott .

yg budak pompan tu ponn satu . takder langsung nak hormat kat cikgu tu . sekurang-kurangnya mintak larh maaf . Ni tak , nak cari gadoh lagi . lastlast ko yang dpt makan . Tu makan die weyy . 

p/s : Respect larh kat cikgu-2 korang . jangan larh biadap or kurang ajar dgn mereka . sebab seorang guru tu mendidik kita nak jadi pandai . So ,appreciate segala dorang berikan ! 

You Might Also Like

0 comment