Berbuka ^^

11:34 PTG


25 ogos 2011
Assalammualaikum w.b.t
Tarikh tu semalam kann ? hehe . ada ape pasal tarikh tu ek . sebenarnye nak bagitau pasal ada berbuka puasa kat sekolah HAMID KHAN ! korang ade ? tade kann ? hee , weyy , aku pi weyy aku pi . #bangga sangat kau . haha . Best lorh aku berbuka kat sekolah and first time pergi kott . Sebb  sebelum-2 nieyh tak pena pegi ponn .HAHAH

Sekolah korang mesti tadekan ? agagaga . aku pi dengan bestie aku larh ! jalan kaki kott pi sekolah  . mase tu pukul 6 ! sekolah dahla jauh # jauh bg korang . kami jln sebab tader kenderaan nak pi . kalo bwk motor sampai sekolah . sorang je ponn yang ade lesennye . Fullstop . Geng-2 aku yang jalan kaki sama dgn aku  Maya and Fatin . then , yang lain bwk motor . Thaqif , danny , odd , syapik .

Berbuke puasanye kat dewan terbuka , so , kenalah plak mendaki bukit HK tuw dgn berbaju kurung nye lah !#macam baju yang pepagi pakai pi sch tu bukan baju kurung jerr . HEHE . okay , First event Khatam Al-Quran , tazkirah . lepas tu , berbuka dengan sebijik tamar and dadih . sebab kitorang solat maghrib dulu baru makan besar . huhu .

Lepas solat tu , Apelagi ! melantak larh ! sedap-2 lauk lauk nye . lepas makan-2 tu ade solat isyak n tarawih bersama-2 . TAPI , kami tak join ! huhu . yelah , kami balik jalan kaki kot . Malam-2 mane berani nak jail kaki kan .  And Mr.T with mujeeb join sekali jalan sama dengan kami . yang danny follow kami bwk moto . seram uwh mase balik tuw , keluar dari sekolah dengan tader tiang lampunye . nasib baik ade henset cikai kami . dapat la jua meyuluh dgn toshlight handphonenye . hee .

Hari tu , birthday Fatin ! and maya plan diamdiam beli icecream .  dah habis tatatititutu ngan Thaqif , muju and dann kami ponn balik larh ! fatin and maya makan conetto . then , ngaN tetibenye maya tonyoh icecream tu kat aku and fatin . habis muka kiteorang . then , kat atas motor tu lagi teruk . maya ngan fatin dajei aku . aku bwk motor sesorang .dorang berdua naik motor samasama . Pastu , dorang dekat kat motor aku  then tonyoh icecream tu kat muka aku ! sejuk , sampai masuk mata plak tuwh ! HAHA . sampai rumah tersengeh-2 . sebab gembira sangat . BTW ramai jugak yang datang event tu <3

p/s: gambar kat phone fatin so tak dapat nak share dgn Korang J 

You Might Also Like

0 comment