HAPPY BIRTHDAY TO ME !

12:58 PG

photobucket

HAPPY BIRTHDAY TO ME , happy birthday to me . 
happy birthday to zamira , happy birthday to me .... :))
HAHA , nyanyi lagu tok diri sendiri jerr memalam buta nie .
OH ! OH ! OH ! i'm a big girl now ! sye sudah berumur ENAMBELAS tahun !

Yahoo ! boleh amik lesen dah . haha .tu yg di ingatnyer . Harapan aku :
 moga Ingat Allah S.W.T selalu . aku sihat selalu , senyum selalu , yakin selalu , tak marah-2 selalu,takmo taching-2 selalu , solat lima waktu cukup ,SPM aku dapat banyak-2 A.di samping  keluarga selalu , takder sedih-2 ,comel selalu >__< .semua yang baik selalu larh !!
okayy , orang yang wish kat aku anta mcg 
1--> Farhanna
2--> My SAYANG 
3-->ANUM

huhu , Mr.T lambat seminit jerr dari hanna . hehe . tapi takper , asal kan ingat my birthday ponn sudah cukup !
 ekkkh ! korang-2 nak hadiah ! saye nak domo sebesa  dinasour , kereta ferari satu dan choclate caburry selaut . haha . Ammboiih ! gilak kentang permintaan aku .HAHA . memain jerr . tak mintak sesape bagi hadiah ponn.
just  ingat birthday aku punn cukup tauk . baikkan ? >_<
sangat happy sebab aku sambut birthday masa bulan puasa ! di bulan ramadhan !!
okayy nak tidorr . esok aku update lagi pasal birthday aku ! sleep with smile !


You Might Also Like

0 comment