OH OH OH ! HB ku :)

11:25 PTG


photobucket
hyee , waduh . birthday saye lagi dua jam nak habis dah ! hee , Alarh , tomorroow  never die ! huhu .today ,di sekolah aku telah dihadiahi dengan ucapan selamat hari jadi oleh KAWAN-2 aku ! and tak lupa pada akak-2 and adik-2 sekalian . hee . and masuk kelas tesengeh jer , pastu mr.T i masuk kelas aku nyanyi HAPPY BIRTHDAY to me .  OHH !  betapa malu nye rase diri ini . aku memey malu kalo org nyanyikan lagu kat aku . >__< . memang pipi macam dah pakai blusher warne pink aja . 

okayy , mari kita lihat kawan-3 yang ad di fesbuk , yg telah wish at aku :
HAhaa , mals nak print screen ! lawat di FACEBOOK SAYA ZAMIRA OTHUMAN
sila add sebagai rakan anda yah ! huhu # sempat promote ! 
kepada semua yang wish kat aku terima kasih tawh korang ! sayang korang . 

huhu , saye dpt RM 200  topup dari my sayang . huhu . hadiah lain ? takderr ! sebab saye ta kesah pon sebab die tahun nieyh dah banyak belikan saye barang tauk ! thankss TAkibo ! haha , waiting present from hanna . huhu


You Might Also Like

4 comment