Pray For Our Pewira

1:10 PG

Assalammualaikum w.b.t



Hai rakyat Malaysia . Semua mestilah tahu pasal pencerobohan yang berlaku di Sabah tu kan ? Bila Mira tahu je pasal ni haritu . Serius mira rasa risau , sedih dan geram . Ya Allah , Moga pejuang-pejuang kita selamat di sana .

But mira rasa macam bengang je bila ada je orang nak buat berita berita yang melalaut lalut . Ada je orang yang tak bertanggungjawab nak reka reka cerita . Sampai cakap ada yang kena penggal kepala . Apa lah yang diorang dapat kalau buat benda annoying macam tu . Sepatutnya kita bagi semangat kat pejuang pejuang yang bertempur di Lahad Datu . But , ada juga segelintir masyarakat yang annoyying ni tak berfikir dengan warasnya . Mengharapkan semua tu tidak terjadi lagi .

Sebagai seorang rakyat Malaysia yang cinta dan sayang pada negara . Marilah kita bersama-sama mendoakan keamanan untuk negara kita . Doakan supaya pejuang-pejuang negara kita terus berdiri teguh mempertahankan negara kita . InsyaAllah .

mari kita doakan bersama untuk keamanan dan kesejahteraan negara . Dan mengharapkan agar penceroboh-penceroboh dapat di tumpaskan .


 AYUH PEWIRA-PEWIRA NEGARA ! Kami mendoakan perjuangan anda .

p/s : Bersatu kita teguh , bercerai kita roboh

You Might Also Like

0 comment