round-2 Kuala Lumpur

11:29 PTG

photobucket
 heyy , you know what .aku dah due hari tak update blog ini kann . windu windu . HAHA . sebenarnye penat sebb hari ahad tuw pi  KL aku , fatin , maya and takip yang pi . hehe .  kami pi naik bas , HAHA . it’s totally awesome . kami pi sane sebb SHOPPING larh aper lagi . sambil beli tok baju-2 raye skali . nanty tak payah nak beli dah . sebelum tu , entry nie panjang , bace larh dengan tenang and sabar ye sayang .


 okeyh , macam nie , mule-2 kiteorang tolak dari TAPAh koi 9 and sampai pudu koi 11lebih kott . dekat pudu , akak ika fatin ade tggu . die larh yg membawak kami merayau nye . kalo die takde , mesty kami tak pi nye pun . yelarh , second time pi sane dengan sendiri nye .# budak baru nak belajar .


Sampai jerr kat sane , pi tempat  yang aku n maya nak pi sangat , iaitu masjid Jamek . hee , nak sangat pi sane sebab nak beli selendang . sampai jerr kat situ , rangbang mate dengan selendang yg murah-2 tuw . uuuuch ! memey bolot bnyak-2 lah kan . aku pantang selendang-2 nieyh . hee , abis duit 50 lebih kat situ jerr .


Second  place kami pi Times Square  .masuk jer kat TS uww trus nak pi Isi perot yang tggah lapr . tapi aku tak makan sangat dieorang jer yg habis makan . aku adelarh due tige suap jer makan . sebb pagi-2 mase bagun tidur tu aku muntah pening . maybe sebb aku mam KFC malam uww then terus tidur .HUHU. Okeyh , lepas makan and kenyang-2 kan perut mule larh mase untuk menghanguskan duit yang di bawa  .pi sane  nak shoping bajuu .honestly aku cakap tak mahal sangat kott , baju sume stendart-2 yg aku nak , cantik-2 plak tuwh ! ILIKEIT! but baju aku just beli lima jerr kott . HEE .sebab aku ade beli beg , ARRRH . akhirnye , tercapai jua untuk memiliki itu beg yg ku inginkan . hee . So fun u know , aku bwk duit tak sebnyak maya and fatin bawak . huhu . alala kadar aja sudah kann . aku and my dear bwk duit same bnyk . tapi lelaki kann , bukan heran sangat shopping-2 nieyh . 


kat TS uwh , empat jam kott merayau mencari baju larh , beg larh  itu larh  ini larh ia .sampai kaki dah tak larat nak jalan . asyik turun naik floor-2 yang ade larh kat situ . keras jerr kaki uwh mase tu . aku mestilah jalan nan si dia . yg bestie aku tu jalan nan kak ika . Seriously , dorang jalan laju and first time nengok fatin jalan laju-2 . HAHA . selalu nye melenggang jerr die kat Tapah nie  . kami jalan laju-2 sebab nak kejar mase , sebab bas kami balik koi 6.30 PM . 


Bila dah puas shopping ! mestilarh nak pulangkan . So , decide nak kuar dari TS tu . mase tu baru pukul 4 lebih macm tu . tapi tak solat lagi , kami just solat kat stesen pudu tu . lagipun , tadelah menggelabah kalu solat jao-2 . boleh larh kami rehat-2 kejap . then dah sampai mase terus je pi kat bass . 


pukul 6.30 Pm naik larh bas nak balik . Hee . dah jalan jauh sikit , aku ape lagi tidur larh ! letih meyy . kesia cik GEMOKUN tu kesorangan . haha . aku tidur die tak tidur . diam jerr die . hehe . kesian tengok die sorang-2 aku bangun larh kan . sembang-2 ngan dia . sampai larh kat tapah . And so , dia balik rum dia . and kami merempit nga malam nak masuk kampung dalam . kami sampai umah kul 8.30 PM . 


balik balik , terus tunjuk baju kat akak aku , die cakap oke cantik . hee . sukesuke . dengan tak mandinye aku terus try baju-2 yang aku beli tu . korang nak tenguk ker baju yg aku beli ? okeyh , aku share ngan koramg tawh ! 



yang nie tak beli yer . hehe



































yeah ! dapat jua beli necklace owl nieyh !

aku punn tak ingat aper aku beli lagi . hehe . 

p/s: maybe hujung tahun nak pergi lagi . so , kene kumpul duit larh jawapnye kan
baru jer cadang nak beli fone and amik lesen moto . huhu . tak sempat nak beli dress and sneakers . sebab duit dah habis . uhukk .

You Might Also Like

1 comment

  1. nice dress.. :)

    jom komen entry terbaru saya :
    http://irsyanim.blogspot.com/2011/07/jangan-buat-entry-copycat-jika-bukti.html

    BalasPadam