lompat deer !

3:51 PTG

Assalammualaikum kome .
saye disini ingin menyatakan bahawa semalam saya memasuki lompat kijang  .
HAHA, baku pulak ayat saye . sah-2 BM A. hee . 
okeyh , kite berbalik kpade tajuk kite hari ini kawan-2 .

semalam, aku masuk lompat kijang weyy , sannat teruje kiter . EWWW .
HAHA , first time join masuk bende uwh . sajer-2 jer nak masuk . nak try larh mule-2nye .
tapikan !! dengan tidak di sangka-2 , aku dapat nombor 3 tauk .
HAHA , rase tekezut  pulak dapat tau yg aku dpt no-3 tuwh .

yelarh , first time masuknye punn . blaja mase tu jugak .
kawan aku yg memang pro yg ajar aku macm mane nak lompat .
HAHA , mule-2 macm lompat tali skipping jerr . lame-2 boleh buat .
okeyyhh , kawan aku tu name die A'shirah pggl ceah jerr die sahabat aku .
die dapat no 1 then no 2 syapikah shuhada kmi pggl die SS die form3 .
die orang nie memg budak wakil-2 sekolah . yg ceah tu wakil negeri . 
memang tak larh aku dpt kala kan dorang kan . 
yang aku 7 meter lebih jerr . dieorang 8 meter lebih 9 meter lebih ! HAHA
tapi , dorang la yg ajar aku care-2 na lmpt uwh . Thanks guys !

p/s : kaki aku sakit pijak papan yang tebal uwh . menjengket jer saye jalan tadi awak !

You Might Also Like

0 comment