theater ?

10:55 PTG

photobucket
heyy , agaggaga , maybe korang pelikkan kenapa aku buat title mcm tu kann ?
haa , nie nak citer kat korang nieyh . sebenarnye aku join theater kat sekolah aku . 
HAHA , tak caye kann ? muke aku nieyh jd budak theater . HUHU . Alarh ,
aku just jadi budak extra jerr , just untuk memenuhi budak-2 theater tu . wuhuu .

aku just nak try jerr , then , last-2 dapat . HAHA . acam ape jerr . okayy ,
theater yang aku join nieyh cerita yang ade kat dalam novel BM aku ,
pasal FORUM REMAJA 2020 . huhu . mule-2 training memang boring .
lame-2 kami ubah-2 menjadi best larh ia . cerita tu banyak dialog jerr .
So , memang boring kalo tak di ubah . 

dah dua minngu aku join ini theater . aku kene stay back lepas sekolah ,
setiap hari isnin , selasa and khamis . wuhuu . memang penat larh kan .
competition nye lepas raye . lambat lagi kann ? tapi pikir lambat .
tuptup sekelip mate dah abis raye . So , prepare awal lebih menjaminkan 
keselamatan . HUHU .Bak kata pepatah 'sediakan payung sebelum hujan '

p/s: Teringin nak tengok theater yang sebenar :))


You Might Also Like

2 comment