Aku suka itu ini :)

3:35 PTG


Yaw , taktau kenapa aku sekarang nieyh fanatic kat corak leopard nieyh . dulu , fanatic kat elmo then domo then angry birds and now corak leopard pula . pelik pelik jer . dulu bukan main lagi tak suka dengan corak leopard neyh . sekarang bukan main lagi suka kat benda uwh .

dulu suka baju elmo , baju domo ,baju AB larh . sekarang nak shawl leopard , nak kasut leopard , nak itu nak ini . Sat lagi , leopard datang depan rumah siasia jer kena baham . hehe . 

benda-benda yang aku ada :

Elmo
  • baju 
  • bear elmo
  • beng plastik
Domo
  • baju
  • bear domo
  • kitchen domo
  • mouse pad
  • pencil case
Angry birds
  • gamess
Leopard
  • coming sooonnnnnnnnn !

biasalah semua orang ade minat masing-2 , aku ponn ade . tak salah kalau kita suka kat sesuatu benda tu kan ? tapi yang paling banyak bende yang aku beli ialah DOMOKUN . sampai abang and akak aku cakap ‘ini lagih , asyik bende nie jerr ‘ .

aku mula start suka domo and  suka elmo  masa aku dah mula asyik sangat dengan blog . tengok blog orang ade domolarh ade elmo larh . then , terus terpikat dengan benda benda tuw . bila pegi myone jer or kedai , Nampak jer domo nak beli . sampai si Mr.T ponn belanja bear besar . pastu bila nak beli domo bear yang kecik sikit , dia bising . HAhA .sebab dia dah bagi yang besar tapi still nak beli yang kechik jua .

Angry birds pulak , lepas dapat main game .terus suka dengan burung-2 tuww .  uuuucchhh ! ramai heboh lahh kat effbee angry birs angry birds angry bird tu . sampai sekarang nak beli patung dia tak beli beli . sebab asyik cakap ‘ nanty beli ‘ . melambak kat Tapah nie dengan AB tu . kat sekolah , kat beg punya ramai ade patung tergantung dengan burung perliharaan mereka . heh , sampai aku tak jadi naki beli patung AB tuu .

HA ! leopard plak , bila selalu tengok orang pakai shawl corak tu . Nampak smart plak corak tu .So , terus suka . tapi nak beli shawl tu selalunye banyak kat tenet . so , kena bankin duit jolah . dulu , kat Tapah nie ada jual , tapi aku tak beli sebab tak minat sangat masa tu . .pastu , dah takder benda tu  sibuk meroyan and menyesal  sebab tak beli .hee ~ ade sesapa yang tau blogshop or apasaja . komenkan kat mira keyhh . mira nak beli J

You Might Also Like

0 comment