Cameroon Highland

6:09 PTG


assalammualaikum , haihai kawankawan . i'm here ! nice to see u fellas .  rabu lepas saya akhirnya berjalan jugak . Jyyyeeeaaah ! pi cameroon ! saya join acu and cousin saya pi sana . family saya tadak ponn . sebab mak and ayah meniaga kat sana .

kami tak tidow sana pown , balik hari jerr ponn , so , kita orang pi semua tempat kat CH tu . asal ada  jer kedai kat tepi jalan tu mesty singgah . HAHA . kedai tahpahape ponn boley singgah . itu baru namanye jalan-2 kann ?
kami pi butterfly farm, stawberry farm and ladang teh .but , masa  tu hujan lebat . so, tak boley nak jalan-2 sangat . kami just tengok dari atas jer ladang teh tu .

heh~ pening larh pi cameroon . tu yang malas nak ikut kalau pi niaga ngan ayah . sebab tanak pening tu . tapi bila sampai kat sana mesty tanak balik . bila bercakap sampai asa asap ponn ! HAHA .













banyak gambar saya jerr , gambar ramai-2 dekat camera acu . tata

You Might Also Like

0 comment