Pernah tak?

4:12 PTG

Assalamualaikum

Pernah tak korang rasa nak sesuatu benda tu,  tapi korang nak masa tu juga jugak dapat. Walhal kau tak akan dapat masa tu juga..

Aku selalu rasa macam tu. Lagi lagi kau student and income kau sendiri pun takda. Just mengharap duit mak ayah ja. Kerja tak mahu tapi nak macam macam.

Tapi kau tak mahu guna duit sesiapa.

Tapi bila kau luahkan dekat sesiapa dorang cakap membazir lah, tak penting lah. Padahal kau yang mahu.

Aku tahu diri ini kena berjimat. Tapi kalau sesuatu benda yang kau inginkan dan tak mengharapkan orang lain kenapa mereka tak setuju. Bukan ke mereka patut kata

"ha belilah, janji puas hati"


You Might Also Like

0 comment