Mira dah masuk sem 2

2:45 PG

Assalammualaikum w.b.t

Lama tak update. Pejam celik pejam celik aku dah masuk sem 2 . Sem 1 tak pernah aku cerita pun dekat sini macam mana . Even pasal daftar masuk umk ni pun aku tak cerita kan.

Menda entah , lama dah aku tak ada idea nak update , padahal ceritanya banyak but modal takda. So, skrg macam nak berjinak jinak balik nak blogging ni. Not for anybody but for me just untuk simpan jadi memori dalam hidup. Ecehh

After habis matrik dekat matrikulasi Melaka . Alhamdulillah, aku dapat sambung degree dekat Universiti Malaysia Kelantan (UMK) dalam bidang Sarjana Muda Keusahawanan (Hospitiliti) dengan kepujian .

Bukan senang nak tempuh hidup jadi student ni kalau kau tak rajin , aku yang sipi sipi yang rajin ni pun Allah masih bagi aku peluang untuk sambung degree . Kalau aku sia siakan jugak , hmm entahlah . Inn Shaa Allah , minta di jauhkan lah benda benda yang macam tu.

Sem satu banyak aku belajar macam mana nak jadi seorang pelajar yang independent. Serius, kau jadi budak u , kau rajin kau dapat . Kau tak rajin kau tertinggal. Takda sapa yang push kau untuk buat semua kerja yang ada kalau tak bukan lagi daripada diri kau sendiri.  Serius . Kawan kawan kau akan push kau buat semua benda, but serius tak semua kayy

Alhamdulillah dengan peluang ni . Sem 2 subject makin tough . So, kena pi gym nak kasi lagi tough la camni . No lah . Gurau je .

So , figthing to myself and my friends . Work harder , more smarter.

You Might Also Like

0 comment