End of Semester 1

2:36 PG

Assalammualaikum w.b.t .


hey guys ! i'm totally miss my blog a lot . rindu baq hang nak update update blog ni . okay hai awak ! lama tak jumpa kan ?

Alhamdulillah , pspm 1 baru je selesai semalam dengan paper terakhir like last peiiiperrr last peiiiper kan . oh lupa , last , paper bisnes . Yes , aku ketiadaan masa untuk mengupdate blog kesanyangan aku ni . tambah tambah lagi aku tak bawak notebook aku ke kmm ni . Tapi , still ada masa lagilah nak on twitter and insta dekat phone kan . lols

okay , sem 1 dah habis . result ? InsyaAllah , Allah akan beri yang terbaik untuk aku dan kawan kawan aku . Now ? masa untuk bertawakkal dan berdoa kepada Allah s.w.t .Yes , bukan aku nak bagi kata kata negatif untuk calon calon spm yang akan menduduki exam spm deme 7hb ni maybe . But , to be honest , matrik bukan tempat bermain seperti kanak kanak ribena .

Kenapa aku cakap macam tu ? sebabnya aku mengalami  rasa penyesalan . ye aku tahu dari awal jangan main main masa di matrik . but , aku bukan lebih kepada main main tetapi kepada tidak terlalu rajin cenggitu , okay ! taknak taknak ceritalah benda dah lepas . menyesal lepas exam pun dah tak guna . Tawakkal mira tawakkal kepada Allah . kau dah usaha , Allah akn menentukan . InsyaAllah kau akan ke sem2 next year .

okay otak rasa macam banyak idea , tapi bila jari di keyboard tak boleh pulak dia menari dengan happynya . Okay cara aku update blog pun ayat macam memboringkan . ouh , comeback to me my dear blogging hobby .

p/s: Sem 1 menjadi pengajaran .

You Might Also Like

0 comment