Bebas Tetapi Tak Bebas

1:27 PTG

Assalammualaikum w.b.t



Hai someone , somebody at somewhere . lol . Yeayyyyyh ! dah habis UPS .What is UPS ? Singkatan bagi Ujian Pertengahan Semester .

Walaupun dah habis exam yang boleh dikategorikan sebagai 'merdeka' tu , for me luaran aku je merdeka hati jantung limpa and otak aku ni still tak merdeka u know ? okay , biar aku bagi analisis tahap aku boleh jawap ke tak bagi setiap subjek .

Bahasa Inggeris : Okayy la .
Ekonomi : Alhamdulillah ,
Matematik : Alhamdulillah .
Perakaunan : Alhamdulillah careless teruk :/
Bisness : aku lupa apa yang aku ingat  =='

Akibat dek terlampau beraya sakan sangat , aku mampu jawap apa yang mampu aku jawap jelah . Yang paling buat aku tak duduk diam dan nangis juga adalah subjek akaun . Aku rasa teruk sangat apa  yang aku buat tu . Dengan penyata tak imbang , dengan masa tak cukup sampai ada yang aku bantai . Oh man .


So , the moral from this exam . Study awal awal . jangan malas . Kurangkan lemang . ekh ?


You Might Also Like

0 comment