ISU PSY NAK DATANG MALAYSIA

9:32 PTG

Assalammualaikum . This post credit to Alimi Roslan .

kehadiran PSY ke Malaysia dengan Perbelanjaan RM2.3 juta adalah milik syarikat korporat Mega Ultimate syarikat event management sempena perayaan tahun baru mereka yg akan dijalankan di Han Chiang High School, Pulau Pinang. Dan turut menjemput Perdana Menteri Malaysia (najib) dan kuncu 'biru'nya sebagai tetamu. kerana pemilik syarikat itu adalah kebetulannya penyokong si 'biru'. 
Tiada melibatkan pembaziran duit rakyat, cuma 'tetamu' yang di jemput menjadi mainan politik yang akan tiba dalam masa terdekat.

So , cuba jangan nak bercakap tu tanpa unsur periksa . kalau apa yang kita katakan tu salah boleh menjadi satu tuduhan and fitnah . Sebelum kita nak  cakap ape-ape kita kena tahu kebenaran nya dulu . ni tak tahu apa-apa dah mencaci semua . tuduh macam macam . hm .

Mira just share kan je . Supaya isu ni tak menjadikan kita seorang yang suka cakap and caci macam-macam tetapi kita tak tahu kebenarannya lagi. Mira bukan nak tunjuk pandai ke apa . just , menyuarakan ketidak kepuasan hati dengan tuduhan macam ni .

p/s : Fikir dulu sebelum cakap . 

You Might Also Like

0 comment