BIRTHDAY

10:52 PTG



Assalammualaikum and Hello guys . For sure nak nyanyi lagu dulu . Happy Birthday To Me X20 . Oh ! what’s a happy day  . Something happened to me .  But , the happy one not the bad one . hewhew ~ Ohmyenglish ! bersepah bi aku .

Okayyyy , 8 Ogos hari jadi NORZAMIRA OTHUMAN . dia adalah saya , dan saya adalah dia . nampak permainan dia di situ ? haha .  8 Ogos 2012  bermulah hidup aku sebagai seorang remaja yang berumur 17 tahun . dengan itu bolehlah saya mengambil lessen kereta . chettt! SPM dulu weyh . macamnilah , kita ceritalah dari awal sampai akhir kan . barulah cantik menarik kau memang de boom .

Okayy , tepat pukul 12 tengah malam .  first yg wish aku daripada bestie sampai hujung nyawa aku , Fatin .  lepastu , Farhana pulak call and nyanyikan aku lagu happy birthday . excited bebeno dia . ohhoi , sayang kau . lepas tu barulah my buncit yang wish . dia yang ketiga wish aku . ish! Nape tak first sekali . dush2 ! tmbuk-tumbuk bantal . lepas mesej dia calling aku . hewhew , dia pun nyanyi jugak tau . oh! Lap air mata . terharu rasanya . hehe . Then , pukul satu pagi lebih Bestie sampai hujung nyawa aku pulak yang wish , Maya . hehe . dia lambat sebab tertidur  katanya . huhu . takpe , asalkan wish bukan ? okay love it .


Pagi esoknya dapat pulak wish drpd Nisah ,Dahn and adik angkat aku ,Pykah .okay cun :) lepastu , pegilah sch kan . sambil bawak mtr tu rasa happy sangatlah . nyanyi-nyanyi bagai . senyum tak lekang kat bibir aku ni . sampai je kat sch jumpa Ceah kat tempat mtr .Thaqif cakap birthday girl kat aku . masa tu Ceah ada kat tempat mtr tu, lepas dia dgr thaqif ckp mcm tu.terus  ceah meraban cakap sorry- sorry kat aku sebab tak wish malam tu . dia cakap dia lupa . so , dia pun wish lah kat situ . Okayy sayang kau . pegi je kat phmpunan , Syapik , Eyra , dayana , chua , zudy , mujib , anum , dayah , liyana and aimy wish kat titew . titew sukew taw :D


Okayy malas nak cerita pasal kat sekolah . sebab takde ape yang best pun . Just , ada kawan-kawan aku wish kat aku . Lagipun , masa kat sch tu aku tadak mood lah . sebab buncit kita buat dono je dgn kita . sobsobsobs~ menyirap je aku kat sekolah .


Petang tu nothing happen , but tang malam ni yang aku nak cerita sangat ni . Lepas je berbuka, aku  solat magrib . lepas dah solat tu , niat di hati mahu ke masjid . nak menunaikan solat sunat tarawih katenye . aceceh.  Tapi , cancle tak jadi nak pegi sebab tak larat . sembang-2 kat dlm bilik dgn akak aku . then , aku rasa nak keluar rumah pegi kat mak and ayh aku kat luar tu . nak tengok ayh n mak aku cuci durian . hehe. okeyh , masa keluar je dari rumah . Nampak sekumpulan perempuan macam main aci nyorok . aku ingatkan budak-budak tapi  . aku usya lama je kat situ , perempuan-perempuan itu besar-besar . terpikir jugak , tak kan orang besar main nyorok-2 kot . dah lah nyorok ramai-ramai kat belakang pokok betik and semak . 


okeyh , aku buat dono jelah . dah nak sampai kat ayh n mak aku ni tengok balik kat perempuan-2 yg mcm main aci nyoroklah kononnya tu . sekali , Nampak perempuan yang memang aku kenal sangat lari nak nyorok . then , tegurlah dorang . ‘Woi, korang buat ape tu’ sambil pegi kat dorang . lepastu , nah kau setepek tepung  kena kat muka . dari fatin , ceah , syapik , maya , anum , liyana , danny, fifi, and dayah . menjeritlah aku sebab terkejut punya pasal . Rupanya , perempuan-2 yang main aci nyorok tadi tu kawan-kawan aku . gilah , dahlah tgh tak pakai tudungnya . ingatkan perempuanlah semuanya . rupanya , bestie-2 yang lelaki pun ada . then, aku lari masuk rumah pakai tudung then keluar balik . haha . mak and ayh aku yg terkejut masa tu gelak je.


Sempat jugaklah masa tu aku tgk-2 , cari thaqif . tapi takde pun mase tu . then , ingat dia tak datang and tak tau pun pasal benda-2 nak prank aku ni . Okeyh , lepastu Nampak dari jauh thaqif bwk kek yg disanari cahaya lilin . amboih ayat . For sure , rasa macam nak cair je masa tu . Ohhoi , sweet sangat !!!! kau ada ? dia terus dtg kat aku . sumpah masetu menggeletar tangan aku . dia ckp HB , Fatin ckp HB , Ceah , maya , syapik , fifi , dayah . Tapi tak nyanyi pon . –,-‘ hahaha . tangkap-2lah gambar , tiup lilin lah . huussh ! feeling habislah masa tu . Aku speechless masa tu , just yg keluar masa tu ayat terima kasih je . harhar .


Lepastu , jalan pegi rumah maya . main tepung  lagi kat situ . pegi ruma maya sebab motor-2 dorang letak kat situ . sekangkang kera je ruma kami . kawan-kawan perempuan aku nak balik dah . sebab takut parents dorang marah . Oh , sayangggg korang . lepas dorang balik tu . yg tggl just  aku , maya , fatin , thaqif , dahn , faiz and syapik je :) apalagi snappinglah . main lompat-lompat sume . buka hadiah yang dorng bagi . siap calit-calit kek lagi . Best sangat :’)



my bodygaurd

SAHABAT SELAMANYA

Mulanya ingatkan birthday tahun ni plg tak best , Tapi TAK ! tahun ni yang plg superb . tak pernah lah kena prank macam ni . So for my friends :

SAYA NORZAMIRA BINTI OTHUMAN BERTERIMA KASIH KEPADA BOYFRIEND SAYA, ENAM BESTIES SAYA DAN KAWAN-KAWAN SAYA . SEBAB KORANG DAH BUAT 8/8/2012 TARIKH YANG PALING BERMAKNA BUAT SAYA . TAK AKAN BOLEH DILUPAKAN SAMPAI BILA-BILA . BIRTHDAY YANG PALINGSUPERB YANG PERNAH SAYA ALAMI . THE IMPORTANT THINGS IS ILOVEALLOFYOUVERYMUCH ! <3>

You Might Also Like

0 comment