heh ,heh

3:52 PTG

Assalammualaikum .malam semalam tak dapat tidowkottsebab MALAYSIA kalahdenganBahrin . hehe. terpusing-pusinglarh aku kat tilam . dah  pukul dua pon tak boley tido lagi .then , try pejam mata , tak mau jugak  tido . tengok jam dah pukul 3 pagiogeh . pastu ,dengar lori ayah and makbalik . mak bukak pintu aku dok usha je . Parents aku balik lambat sebabj alan jam dekat Cameroon .
Pukul 3.30 pagitu ,pon still tak boleh tido . Then , decide nak tidok at dalam bilik . sebab masa tengok bola akak aku dah siap bentang tilam untuk tengok bola FREE . haha .cadang nak  tido kat luar larh . tapi mata tak mau pon nak lelap :D . masa kat dalam bilik tu lebih kurang setengah jam aku dok mengelamun . lepas je habis lamunan yang baru nak sampai ke LONDON tu terus tertidor sampai esok pagi . solat subuh pon tertinggai .
Heh .aku tidur koi 4 pagilarh .  gilangantokpagitu . Nie sebab penangan kesedihan dekat kekalahan bola malam tulah .HAHA .
Lagipon , MALAYSIA kalah seba tadak rezekil agi . Insyaallah , tahun depan dan olympik yang akan datang ada di berikan rezeki untuk MALAYSIA untuk menang :DD Kemenangan dekat Sukan Sea haritupon dah kira bagus sangat dah kankankan ? Walaupun MALAYSIA kalah malam tu .tak mungkin MALAYSIA akan kalah untuk selamanya . Cuma kena lebihkan semangat and kesungguhan yang lebih tinggi lagi .so ,kalau kumpulan lawan ada masukan gol sebijik janganlah cepat tesion and down . haritu sebab tu letuw ~  it’s okay it’s alright larh bro . Jangan cepat berputus asa ya korang ;D

You Might Also Like

0 comment