tired -__-'

8:33 PTG

Assalammualaikum wbt . so tired larh korang . dari Monday smpai rabu ad latihan pusat . sangat sangat letih bangat .pegi sekolah kene amik exam pulak tu. gila kentang balik je dari traing tros mandi-2 pastu makan pastu study . letih siot ! ambik exam pon malash ! semlm lgsung ta study , baring-2 smbil bce bku nota sains terus tetido . memg ta msok pape larh jwpnyer .esoknye pagi-2 glabah mambai bce bku kat phmpunan . dahlar cikgu sains garang , nanti kalo failed mesti ad hukuman . jangan mintak larh kan . sains tadi mmg susah larh ,but still boleh jwp dgn baik . traing mase ptg muke pon dah gelap larh jpnye . g sekolah ramai org tego .

Someone : mira gelap nye ko !

Somebody : seronok muke putih !

Sapesape : wah ! putih nye ko !

My sayang : alarh , mane ade gelap larh !

Haha . mcm tu larh kawn kawan aku ckp kat aku . aku just trima dgn hati yg terbuka dan ta ambik hati pown . haha . poyo fulak ko ! waduh waduh ! memang gumbira sngat larh dpt select tok daerah kott . dahla aku first time main sofbol tuwh . tup.tup ! dpt select tok daerah . memang syukur sangat larh en . dapat ur markah lebih koko aku nanti . aku main pon ta sebrape . ad yang lagi terer terer drpd aku . ahak ! so , kami lwn kat kuala kangsar n pegi esok pagi . sebab petang sok ad game nan LMS atau dgn KK . kawan-2 aq yg mmg pro n always wkil daerah ni ckp . KK mmg terer . so kne larh main betol betol n jgn na main-2 jewh ! kmi kene stay kat sane , kalo menang blik isnin nanty , kalo kal blek sabtu nie . Hope menang larh kan kan ! sape na kal kan kan .

p/s: doakan kami menang dan sye dpt main dgn baik . dan jwp exam dengan terbaik !

You Might Also Like

0 comment