Skirt mampu milik dan cantik

2:31 PG

Assalammualaikum and Hai :)




I'm back, so setelah sekian lama menyepi dan post kalini mira nak share skirt yang mira jual ni. Follow instagram RalovaShop untuk lihat feedback customer dan gambar-gambar skirt.


Okay first kita cerita pasal material skirt ni. Untuk pengatahuan semua orang, skirt yang mira jual ni adalah skirt moss crepe atau lebih terkenal dengan skirt kulit laici. Apa yang menarik tentang skirt ni adalah skirt ni tidak panas bila dipakai, tidak jarang, selesa, labuh dan strechable.

Ada 3 jenis skirt iaitu A cut, 3 panel dan Duyung. A cut macam biasa macam cutting A Cut skirt, 3 panel pulak adalah skirt yang lebih kembang daripada A cut. Dan skirt duyung adalah seperti skirt skirt duyung di pasaran.

A cut (fit xs-xl)


3 Panel (fit xs-xxl)

Skirt ni sangat sesuai dipakai oleh semua kaum hawa, tak kiralah nak ke kelas, pakai untuk ke office, time shopping ke atau kemana sahaja. Kainnya yang tak jarang dan tebal tapi tak panas. Ha? macam complicated and amazingkan. Mesti korang tertanya-tanya kan ? so Apa lagi jom order di RalovaShop .

Antara warna yang best selling



Harga skirt ni tersangatlah murah. Dengan kualiti kain yang bagus mesti korang akan rasa berbaloi beli skirt ni. Serious tak tipu, sebab mira pun suka pakai skirt ni . My favourite skirt ever. Yelah jenis student yang macam mira mesti kekadang tu taktahu nak pakai apa untuk pi kelas, and uni pun larang pakai seluar-seluar jeans ke apeke. And mira perlukan sesuatu yang mudah digayakan dengan apa sahaja jenis baju , selesa dan paling penting menjimatkan masa. Mira ni jenis tak suka iron iron baju or whatsover sebab mals and leceh hahahah, so dengan skirt ni buat mira dapat menjimatkan masa and bergaya ke kelas ;)


Ada lebih 20 lebih pilihan warna yang memikat hati awak awak awak ;)

Harga : RM 24 sehelai (exc postage)
Instagram : RalovaShop
Facebook Pages: Ralovashop

Cara nak Order ? Go check them out ;)

You Might Also Like

0 comment