Lima sebab kenapa blog tunjuksitu lama menyepi

2:25 PG

Assalammualaiku w.b.t

Hai hoi hai . 2016 comeback of tunjuksitu.blogspot.com *clap clap clap.
ini serius okay! Apabila diri ini sudah masuk ke 20 tahun dipanjangkan umur hidup mencari keredhaan Allah S.W.T di atas muka bumi ini. *Alhamdulillah. Aku cuba untuk berjinak-jinak nak layan or bermadah or merepek semula di alam blogging ini *yeyyy

Sebab apa ? sebab aku rasa macam banyak benda yang aku nak kogsikan dengan orang and simpan buat jadi kenangan or memory sendiri. Yelah, bukan semua benda kita boleh ingat kan ? Selain daripada menggunakan diary yang kau boleh tulis dan simpan . Tapi blog pun boleh jadi salah satu inesetif untuk kita simpan and Inn Shaa Allah bermanfaat untuk di kongsikan dengan orang lain gitu.

Okay, Lima sebab kenapa  blog tunjuksitu  lama menyepi ?

1. Sebab aku sangat ketandusan idea
2. Rumah takda wifi. blogging aku perlukan kelajuan pencarian internet yang sangat pantas supaya idea yang ada ketika itu tidak terbantut. haha
3, Sebab rasa macam malas and tahpahape
4. Diri ini leka dengan media sosial yang lain
5. Sebab saya Zamira Othuman

lagi-lagi bila dah jadi full-time student ni memang buat aku lagi sangat tak rasa nak update blog when i have a free time.

So, in the middle of this second month in 2016 , step by step i will more active here. Pray for me.
Takda apa pun yang menarik dalam daily life aku ni di mata orang lain. But, in my eyes ia sangat special. haha


You Might Also Like

0 comment